Leerlingen De Branding in Oostende creëren nieuwe beschaving

11/05/18 om 10:11 - Bijgewerkt op 09/05/18 om 12:11

In De Branding werd door de leerlingen een nieuwe beschaving gecreëerd. Dat deden ze in het kader van hun jaarlijkse projectweek en met subsidies van de cultuurcel en het ministerie van onderwijs.

De Branding is een school voor regulier secundair onderwijs maar richt zich specifiek op leerlingen met een autismespectrumstoornis (ASS). "We zijn eigenlijk een samenwerking tussen het gewoon secundair onderwijs Vesalius Oostende en het buitengewoon secundair onderwijs Ter Zee", vertelt coördinator Bram de Wasch. Elk jaar wordt door de school een projectweek georganiseerd. Dit jaar konden ze voor hun projectweek rekenen op subsidies van de Canon Cultuurcel en het ministerie van onderwijs. ...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!