Nieuwe campagne noemt West-Vlaamse kazen "authentiek"

04/10/10 om 15:47 - Bijgewerkt om 15:47

Bron: Kw

De Vlam, het Vlaams Centrum voor Agromarketing, lanceert een nieuwe campagne om kazen te promoten. Met de slogan Kazen van bij Ons, dan weet je dat het goed is, legt Vlam de nadruk op kleinschaligheid, authenticiteit en de nabijheid van onze kazen. West-Vlaanderen is goed voor meer dan 80% van de Belgische kaasproductie. Vandaar dat de nieuwe campagne in het kaasmuseum van Passendale is voorgesteld.

"Het kernwoord is authenticiteit," zegt Liliane Driesen van de Vlam. "Onze Belgische kazen zijn kazen met inhoud waar vakmanschap in zit. Ook het aspect tijd. Zij maken tijd voor onze kazen, zijn daar intensief m...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!

Deze website maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren. Door verder te surfen, stemt u in met ons cookie-beleid. Meer info