Nieuwe campagne noemt West-Vlaamse kazen "authentiek"

04/10/10 om 15:47 - Bijgewerkt om 15:47

Bron: Kw

De Vlam, het Vlaams Centrum voor Agromarketing, lanceert een nieuwe campagne om kazen te promoten. Met de slogan Kazen van bij Ons, dan weet je dat het goed is, legt Vlam de nadruk op kleinschaligheid, authenticiteit en de nabijheid van onze kazen. West-Vlaanderen is goed voor meer dan 80% van de Belgische kaasproductie. Vandaar dat de nieuwe campagne in het kaasmuseum van Passendale is voorgesteld.

"Het kernwoord is authenticiteit," zegt Liliane Driesen van de Vlam. "Onze Belgische kazen zijn kazen met inhoud waar vakmanschap in zit. Ook het aspect tijd. Zij maken tijd voor onze kazen, zijn daar intensief m...

Verder lezen?

Abonneer u nu op KW. Het biedt tal van voordelen:
  • Digitale toegang tot KW van deze week
  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
  • Toegang tot het KW archief

Kies hier uw abonnement op maat:

Proef

E-krant + KW.be
1 maand GRATIS

Activeer nu »

Comfort Abonnement

Krant + E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Digitaal Abonnement

E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Gelieve een geldig e-mailadres mee te geven
Er is een fout opgetreden