Nieuw logo doet West-Vlaamse hoeve- en streekproducten meer opvallen

06/12/10 om 16:51 - Bijgewerkt om 16:51

Bron: Kw

De West-Vlaamse streek- en hoeveproducten zullen in de toekomst beter opvallen in de winkel. Een nieuw logo -gebaseerd op "100 procent West-Vlaams" van Focus-WTV en KW, beklemtoont voortaan de authenticiteit van deze producten. Er volgt ook nog een promotiecampagne. Het nieuwe logo komt er op initiatief van vijf partners waaronder het provinciebestuur, Unizo en Resoc Midden-West-Vlaanderen.

Het nieuwe logo is gebaseerd op het logo dat de Focus-WTV en de Krant van West-Vlaanderen gebruiken voor de verkiezing van hun 'West-Vlaming van het Jaar'. "We willen zo het West-Vlaams-gevoel versterken", zegt ...

Verder lezen?

Abonneer u nu op KW. Het biedt tal van voordelen:
  • Digitale toegang tot KW van deze week
  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
  • Toegang tot het KW archief

Kies hier uw abonnement op maat:

Proef

E-krant + KW.be
1 maand GRATIS

Activeer nu »

Comfort Abonnement

Krant + E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Digitaal Abonnement

E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Gelieve een geldig e-mailadres mee te geven
Er is een fout opgetreden