Nieuw logo doet West-Vlaamse hoeve- en streekproducten meer opvallen

06/12/10 om 16:51 - Bijgewerkt om 16:51

Bron: Kw

De West-Vlaamse streek- en hoeveproducten zullen in de toekomst beter opvallen in de winkel. Een nieuw logo -gebaseerd op "100 procent West-Vlaams" van Focus-WTV en KW, beklemtoont voortaan de authenticiteit van deze producten. Er volgt ook nog een promotiecampagne. Het nieuwe logo komt er op initiatief van vijf partners waaronder het provinciebestuur, Unizo en Resoc Midden-West-Vlaanderen.

Het nieuwe logo is gebaseerd op het logo dat de Focus-WTV en de Krant van West-Vlaanderen gebruiken voor de verkiezing van hun 'West-Vlaming van het Jaar'. "We willen zo het West-Vlaams-gevoel versterken", zegt ...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!