Man in ziekenhuis na brand in appartement

29/06/10 om 08:23 - Bijgewerkt om 08:23

Bron: Kw

In het centrum van Oostende is in de nacht van maandag op dinsdag brand uitgebroken in een appartement op de bovenste verdieping. Een man werd overgebracht naar het ziekenhuis met rookintoxicatie.

Vermoedelijk ontstond de brand door een sigaret. Er was een hevige rookontwikke...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!

Deze website maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren. Door verder te surfen, stemt u in met ons cookie-beleid. Meer info