Lampje op slaapkamer veroorzaakt woningbrand in Beveren-Roeselare

15/04/13 om 12:51 - Bijgewerkt om 12:51

Bron: Kw

Zondagavond brak er brand uit in een woning langs de Nieuwpoortstraat in Beveren-Roeselare

Er was brand ontstaan in de slaapkamer van de zoon des huizes. Bij een tweede poging om zijn tafellampje aan te steken ontstond er een steekvlam met hev...

Verder lezen?

Abonneer u nu op KW. Het biedt tal van voordelen:
  • Digitale toegang tot KW van deze week
  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
  • Toegang tot het KW archief

Kies hier uw abonnement op maat:

Proef

E-krant + KW.be
1 maand GRATIS

Activeer nu »

Comfort Abonnement

Krant + E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Digitaal Abonnement

E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Gelieve een geldig e-mailadres mee te geven
Er is een fout opgetreden