Kust Ze! moet jongeren naar de kust lokken

10/04/09 om 16:22 - Bijgewerkt om 16:22

Bron: Kw

In Oostende is de promotiecampagne "Kust Ze" voorgesteld. Ze loopt parallel met vier muziekfestivals en moet jongeren van 15 tot 26 jaar terug naar de kust lokken. "De slogan heeft iets rebels en dat is nodig, want de kust heeft nood aan een hip en trendy imago", zegt Westtoer-voorzitter Patrick Van Gheluwe. Het budget voor Kust Ze! bedraagt ruim 200.000 euro. De Vlaamse overheid subsidieert 70 procent via het Kustactieplan.

Er is ook een website: www.kustze.be. Die is op maat gemaakt van de jongeren. "Ze worden er onder meer geïnformeerd worden over budgetvriendelijke restaurants, actieve strandclubs, jeugd...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee