Kloen gaat sponsoring voor het leven aan met Lollywood

21/03/11 om 14:09 - Bijgewerkt om 14:09

Bron: Kw

Sinds begin januari 2011 gaat er per verkocht snoepzakje van Lollywood 2 eurocent naar Kloen, de vzw die zieke kinderen een hart onder de riem wil steken. Een samenwerking voor het leven die de vereniging op jaarbasis zo'n 8 à 10.000 euro moet opleveren.

De samenwerking komt er na een lange reeks gesprekken. "Met beide organisaties willen we zoveel mogelijk een glimlach op het gezicht van een ki...

Verder lezen?

Abonneer u nu op KW. Het biedt tal van voordelen:
  • Digitale toegang tot KW van deze week
  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
  • Toegang tot het KW archief

Kies hier uw abonnement op maat:

Proef

E-krant + KW.be
1 maand GRATIS

Activeer nu »

Comfort Abonnement

Krant + E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Digitaal Abonnement

E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Gelieve een geldig e-mailadres mee te geven
Er is een fout opgetreden