Kloen gaat sponsoring voor het leven aan met Lollywood

Redactie KW

Sinds begin januari 2011 gaat er per verkocht snoepzakje van Lollywood 2 eurocent naar Kloen, de vzw die zieke kinderen een hart onder de riem wil steken. Een samenwerking voor het leven die de vereniging op jaarbasis zo’n 8 à 10.000 euro moet opleveren.

De samenwerking komt er na een lange reeks gesprekken. “Met beide organisaties willen we zoveel mogelijk een glimlach op het gezicht van een kind toveren. Met deze actie maken we de kinderen op twee manieren blij. Enerzijds met een zakje snoep, maar anderzijds helpen we ook zieke kinderen”, klinkt het bij Tom Ameel van Lollywood.

Uniek aan deze samenwerking is dat er geen einddatum voorzien is. “Een unieke kans voor een vereniging zoals Kloen, zeker in tijden van crisis. In samenspraak hebben we beslist om ieder jaar een vijftal goede doelen te steunen die zich inzetten voor zieke kinderen”, voegt Geert Deraeve van de vzw Kloen er nog aan toe.

Meer in Krant van West-Vlaanderen (Editie De Weekbode Roeselare)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier