Kloen gaat sponsoring voor het leven aan met Lollywood

21/03/11 om 14:09 - Bijgewerkt om 14:09

Bron: Kw

Sinds begin januari 2011 gaat er per verkocht snoepzakje van Lollywood 2 eurocent naar Kloen, de vzw die zieke kinderen een hart onder de riem wil steken. Een samenwerking voor het leven die de vereniging op jaarbasis zo'n 8 à 10.000 euro moet opleveren.

De samenwerking komt er na een lange reeks gesprekken. "Met beide organisaties willen we zoveel mogelijk een glimlach op het gezicht van een ki...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!