Klemtoon nieuw Kust Actie Plan ligt op ruimer aanbod logies jongeren

24/12/08 om 15:56 - Bijgewerkt om 15:56

Bron: Kw

Zoals we gisteren al meegaven in het nieuws heeft toerisme Vlaanderen twaalf projecten geselecteerd die 2,1 miljoen euro steun krijgen uit het derde kustactieplan. De klemtoon lag dit jaar op het verruimen van het logiesaanbod voor actieve jongeren. En daar speelt het Coast Music Festival van het autonoom provinciebedrijf Westtoer op in. Westtoer wil de kust bij jongeren promoten via hun muziekcultuur.

Verschillende toeristisch-recratieve projecten krijgen weer geld van het derde kustactieplan. De provincie West-Vlaanderen , die vijf projecten indiende, krijgt het leeuwenaandeel. ...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee