Jetair is favoriete touroperator in nationale merken competitie

Redactie KW

Touroperator Jetair uit Oostende is met 19,4 procent van de stemmen verkozen als favoriete merk in de nationale merkencompetitie. Hieraan namen 18.646 respondenten deel.

Jetair bevindt zich hiermee in het selecte gezelschap van andere topmerken, zoals Spa, Esprit, Douwe Egberts, Nokia, Coca Cola, Jupiler, Brantano, Colruyt en Canon die in andere categorieën de titel van favoriet merk in de wacht sleepten.

“Deze titel is een leuke erkenning, die perfect aansluit bij het vertrouwen dat wij dagelijks ondervinden vanwege onze reizigers”, zegt Bart Brackx CEO van Jetair. “En bij de erkenning vanwege de reissector zelf, die ons al 9 maal heeft uitgeroepen tot beste touroperator (Travel Magazine Awards). Een mooie bekroning voor de pakweg 1500 medewerkers van onze Belgische toerismegroep”.

De Nationale Merkencompetitie (www.merkencompetitie.be) is een initiatief van reclamebureau LDV United en marktonderzoekbureau Made4it.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier