Imagocampagne voor textielsector werpt vruchten af

15/07/09 om 15:18 - Bijgewerkt om 15:18

Bron: Kw

De Britse campagne 'Fun on the Floor' van dertien textielbedrijven, waaronder ook de West-Vlaamse ondernemingen Beaulieu, Balta, Lano, Prado en Vandenberghe, gaat ook in september verder, en werpt ook deels wat vruchten af. Vorig jaar lanceerden de textielbedrijven de imagocampagne in het Verenigd Koninkrijk, traditioneel een sterke afzetmarkt.

"Op het ogenblik van de lancering van Fun on the Floor is de economische crisis op gang gekomen, dat was dus wat ongelukkig," zegt Geert Vandenbossche van Balta. "In verkoopscijfers is het moeilijk te meten, maar qua...

Verder lezen?

Abonneer u nu op KW. Het biedt tal van voordelen:
  • Digitale toegang tot KW van deze week
  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
  • Toegang tot het KW archief

Kies hier uw abonnement op maat:

Proef

E-krant + KW.be
1 maand GRATIS

Activeer nu »

Comfort Abonnement

Krant + E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Digitaal Abonnement

E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Gelieve een geldig e-mailadres mee te geven
Er is een fout opgetreden