Imagocampagne voor textielsector werpt vruchten af

15/07/09 om 15:18 - Bijgewerkt om 15:18

Bron: Kw

De Britse campagne 'Fun on the Floor' van dertien textielbedrijven, waaronder ook de West-Vlaamse ondernemingen Beaulieu, Balta, Lano, Prado en Vandenberghe, gaat ook in september verder, en werpt ook deels wat vruchten af. Vorig jaar lanceerden de textielbedrijven de imagocampagne in het Verenigd Koninkrijk, traditioneel een sterke afzetmarkt.

"Op het ogenblik van de lancering van Fun on the Floor is de economische crisis op gang gekomen, dat was dus wat ongelukkig," zegt Geert Vandenbossche van Balta. "In verkoopscijfers is het moeilijk te meten, maar qua...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee