Imagocampagne toont belang transport en logistiek

15/09/10 om 16:01 - Bijgewerkt om 16:01

Bron: Kw

In Kortrijk heeft de Vlaamse regering het startschot gegeven voor een imagocampagne rond transport en logistiek. Vlaanderen is een topregio voor distributie en dat wordt duidelijk gemaakt met een opvallende stickercampagne op vrachtwagens. De campagne moet het brede publiek informeren over het belang van transport en logistiek in ons dagelijks leven.

Zonder transport en logistiek zou het leven er minder vanzelfsprekend uitzien. Zo'n 200 vrachtwagens moeten ons door met hun opvallende stickers de komende maanden van overtuigen. Vlaanderen telt 800 Europese distributiecentra en die logistiek wil de Vlaamse overheid uitbreiden. "Het is niet onze bedoeling om zove...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee