Huis tijdelijk onbewoonbaar na brand in Kuurne

24/06/11 om 20:05 - Bijgewerkt om 20:05

Bron: Kw

Een brandende sigaret heeft in een huis in Kuurne vrijdagmorgen voor een ravage gezorgd. De bewoonster en een vriend die voorbijkwam en de brand opmerkte, werden in het ziekenhuis opgenomen. Het huis is tijdelijk onbewoonbaar.

De 66-jarige bewoonster van het huis in de Sprokkelweg in Kuurne was vrijdagmorgen rokend in slaap gevallen. De brandende sigaret zette in korte tijd de slaapkamer in lichter...

Verder lezen?

Abonneer u nu op KW. Het biedt tal van voordelen:
  • Digitale toegang tot KW van deze week
  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
  • Toegang tot het KW archief

Kies hier uw abonnement op maat:

Proef

E-krant + KW.be
1 maand GRATIS

Activeer nu »

Comfort Abonnement

Krant + E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Digitaal Abonnement

E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Gelieve een geldig e-mailadres mee te geven
Er is een fout opgetreden