Huis onbewoonbaar na brand in slaapkamer in Houthulst

28/01/13 om 09:23 - Bijgewerkt om 09:23

Bron: Kw

Omstreeks half zeven gisteravond is brand ontstaan in een woning langs de Pastoor Costenoblestraat in Houthulst.

Het vuur brak uit in de slaapkamer. Wellicht was er een defect aan de elektris...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee