Hotel in Oostende geëvacueerd door brandende sigaret

28/07/13 om 12:45 - Bijgewerkt om 12:45

Bron: Kw

Zo'n zeventig hotelgasten zijn zondagmorgen uit Hotel Empire in de Van Iseghemlaan in Oostende geëvacueerd nadat brand was ontstaan door een sigaret in de traphal. De schade bleef beperkt tot één verdieping. Drie personen werden naar het ziekenhuis overgebracht.

De brand ontstond even voor 8 uur op de trap tussen de tweede en de derde verdieping van het hotel. Het tapijt op de trap had er vermoedelijk vuur gevat door een brandende s...

Verder lezen?

Abonneer u nu op KW. Het biedt tal van voordelen:
  • Digitale toegang tot KW van deze week
  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
  • Toegang tot het KW archief

Kies hier uw abonnement op maat:

Proef

E-krant + KW.be
1 maand GRATIS

Activeer nu »

Comfort Abonnement

Krant + E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Digitaal Abonnement

E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Gelieve een geldig e-mailadres mee te geven
Er is een fout opgetreden