Hond veroorzaakt brand in Aartshertogstraat

09/04/10 om 10:11 - Bijgewerkt om 10:11

Bron: Kw

Gisteravond brak rond 8.30 uur brand uit in een gebouw aan de Aartshertogstraat in Mariakerke, bij Oostende. De brand brak uit op de tweede verdieping. Niemand graakte gewond, maar de bewoners en die van gebouw ernaast werden gevacueerd.

De oorzaak van de brand was een hond die een elektrisch vuu...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!