Frituren verwennen klanten tijdens Week van de Friet

01/12/08 om 16:48 - Bijgewerkt om 16:48

Bron: Kw

Wie deze week een pakje friet gaat kopen, zal extra gesoigneerd worden. Tijdens de week van de friet willen frituren hun klanten verwennen. De campagne staat dit jaar in het teken van de frietvork. Urbanus is peter van de actie en heeft een eigen vork ontworpen. De week van de friet is een initiatief van VLAM samen met de Vlaamse frituristen en de aardappelschilbedrijven.

De gemiddelde Vlaming gaat meer dan elf keer per jaar naar de frituur, ongeveer één keer per maand dus. Lekkere frieten bakken is een kunst. Wie deze week naar de frituur gaat, krijgt ook kunst. Niemand minder d...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!