Frituren verwennen klanten tijdens Week van de Friet

01/12/08 om 16:48 - Bijgewerkt om 16:48

Bron: Kw

Wie deze week een pakje friet gaat kopen, zal extra gesoigneerd worden. Tijdens de week van de friet willen frituren hun klanten verwennen. De campagne staat dit jaar in het teken van de frietvork. Urbanus is peter van de actie en heeft een eigen vork ontworpen. De week van de friet is een initiatief van VLAM samen met de Vlaamse frituristen en de aardappelschilbedrijven.

De gemiddelde Vlaming gaat meer dan elf keer per jaar naar de frituur, ongeveer één keer per maand dus. Lekkere frieten bakken is een kunst. Wie deze week naar de frituur gaat, krijgt ook kunst. Niemand minder d...

Verder lezen?

Abonneer u nu op KW. Het biedt tal van voordelen:
  • Digitale toegang tot KW van deze week
  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
  • Toegang tot het KW archief

Kies hier uw abonnement op maat:

Proef

E-krant + KW.be
1 maand GRATIS

Activeer nu »

Comfort Abonnement

Krant + E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Digitaal Abonnement

E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Gelieve een geldig e-mailadres mee te geven
Er is een fout opgetreden