Economisch Huis promoot Oostende met foto Koning Albert II

16/12/10 om 14:17 - Bijgewerkt om 14:17

Bron: Kw

Het Economisch Huis zal Oostende in het buitenland promoten met een opvallende campagne waarin koning Albert II een prominente rol speelt. Het campagnebeeld bestaat uit een lachende koning en de slogan 'Investing in Ostend makes people smile'. Het is een verwijzing naar de aankoop door de koning van een appartement in een nieuwbouwproject nabij het station.

Schepen voor lokale economie Bart Bronders (sp.a) motiveert de keuze: "Wie in het buitenland wil opvallen moet sterk uit de hoek komen. De c...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!

Deze website maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren. Door verder te surfen, stemt u in met ons cookie-beleid. Meer info