Vernieuwde koekjesdozen en finalisten designwedstrijd Jules Destrooper bekend

Redactie KW

Koekjesfabrikant Jules Destrooper steekt de verpakkingen van zijn koekjesmengelingen in een nieuw kleedje.

Het design van de blauwwitte verpakkingen heeft nu een meer eigentijds uitzicht. De rechthoekige foto op de koekjesdozen is vervangen door een afbeelding van een schaal waarop de koekjes als het ware voor het grijpen liggen. Ook opvallend is het bladgouden logo van hofleverancier in de linkerbovenhoek en het kwaliteitslabel in de rechterbovenhoek.

“Aan de smaak van de koekjes is vanzelfsprekend niet geraakt”, zegt CEO Peter Destrooper. “De nieuwe look van het Jules Destrooper-assortimenten kadert binnen de missie van de onderneming om een moment van geluk te bieden aan fijnproevers in de hele wereld. De nieuwe verpakkingen zijn nu al te vinden in de winkels.”

Designwedstrijd

De tien finalisten van de designwedstrijd van koekjesfabrikant Jules Destrooper zijn ook bekend. “Er waren meer dan 200 inzendingen uit 14 verschillende landen”, zegt Peter Destrooper. “Een jury heeft de 10 beste werken uitgeselecteerd. Deze staan tentoongesteld in het Bezoekerscentrum waar onze bezoekers hun stem kunnen uitbrengen. Daarnaast staan ze ook op onze website.”

Stemmen kan via designcontest.destrooper.com/nl/index.htm

(KVC)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier