Rubriek Economie

Promovera promoot kmo's

01/10/16 om 13:12 - Bijgewerkt om 13:11

Wat een jaar geleden nog omschreven werd als toogpraat, is intussen uitgegroeid tot een digitaal platform waarbij zich al meer dan 170 kmo's aansloten. Promovera is de naam van de start-up die kleine ondernemers een plaats geeft op internet.

De beste ideeën ontstaan tussen pot en pint, luidt een cliché. In het geval van Stef Dejonghe, zaakvoerder van Adfundum Communications in Rumbeke, en Wevelgemnaar Dominique Masselis is dat ook echt het geval. "Kleine kmo's, zoals de plaatselijke bakker of slager, hebben het moeilijk om zich te manifesteren op het internet, ook al bieden ze de beste producten aan", legt Wevelgemnaar Dominique Masselis (43) uit. "Ik dacht dat er een eenvoudige manier moest zijn om hen toch te bedienen. Zowat een jaar geleden zijn we daarover op café beginnen te brainstormen met vrienden."
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee