Knokke-Heist zet zich via intense reclamecampagne in de kijker

Schepen van toerisme Anthony Wittesaele en toerismedirecteur Luc Degroote. © GF
Redactie KW

Knokke-Heist lanceert volgend weekend haar nieuwe communicatiecampagne ‘Shopentopzondag’ die de lokale economie een nieuwe boost wil geven.

Qua sfeer doet de campagne denken aan de fifties en sixties. Op de printadvertenties en affiches zijn grafische en mooi gestileerde beelden te zien, verrijkt met een typisch Belgische, surrealistische touch. In de radiospotjes horen we Ronny Mosuse en Roel Vanderstukken op jazzy wijze spelen met het publiek, zoals Frank Sinatra dat doorgaans deed tijdens zijn optredens vooraleer hij aanvatte met zingen.

Knokke-Heist zet niet enkel in op een traditionele, offline campagne. Aan de hand van een digitale campagne laat Knokke-Heist weten dat er elke zondag van de maand heel wat winkels open zijn.

(DM)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier