Rubriek Economie

Johan Vande Lanotte niet te spreken over schrappen campagne kust in buitenland

07/11/14 om 20:47 - Bijgewerkt om 20:47

Bron: Kw

"Buitenlandse promotie van de Kust is wel degelijk belangrijk", reageert de Oostendse schepen van Toerisme.

Het agentschap Toerisme Vlaanderen moet kostenefficiënter gaan werken en aldus stevig besparen op de uitgaven, zo blijkt uit de communicatie van Peter De Wilde, administrateur-generaal van Toerisme Vlaanderen. In dit kader wordt onder andere de internationale promotie van Vlaanderen drastisch verlaagd. De publiciteitscampagnes bestemd voor het grote publiek in Nederland, het Verenigd Koninkrijk, Duitsl...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!