Rubriek Economie

Herwig Dejonghe wil met Be Delicious wereld veroveren met Belgische streekproducten

29/04/16 om 14:28 - Bijgewerkt om 14:58

Ondernemer Herwig Dejonghe lanceert met Be Delicious het ultieme platform om Belgische streekproducten over de wereld te verspreiden. Nu al varen 24 culinaire delicatessen onder zijn vlag.

De kiem van Be Delicious werd in de zomer van 213 gelegd en bijna drie jaar later zit het initiatief op kruissnelheid. "Met Be Delicious willen we Belgische streekproducten overal ter wereld promoten én ze er ook verkrijgbaar maken", legt Herwig Dejonghe uit. de ex-CEO van diepvriesgigant Pinguin is de...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!