Rubriek Economie

Campagne wil bedrijven naar 'fileloos' Oostende lokken

27/04/17 om 11:45 - Bijgewerkt om 09:20

Het Economisch Huis start een nationale mediacampagne om bedrijven uit het binnenland warm te maken om een tweede vestiging in Oostende te openen. "Start je buitenbedrijf", zo luidt de campagne.

Heel wat bedrijven in de provincies Antwerpen, Vlaams-Brabant, Limburg en in Brussel slagen er niet in om hun personeel en materieel op een economisch en menselijk aanvaardbare manier doorheen de dagelijkse filegolf te loodsen en 's avonds ook terug naar huis. Dat betekent voor die bedrijven een enorme factuur en voor de personeelsleden ook een enorme druk om tijdig te kunnen beginnen en tijdig weer thuis te zijn. Het Economisch Huis wil die bedrijven naar Oostende lokken om er een 'buitenbedrijf', een tweede vestiging, te openen.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!