Rubriek Economie

Campagne gaat op zoek naar favoriete winkeliers of horeca-uitbaters in 9 West-Vlaamse gemeenten

15/03/18 om 18:30 - Bijgewerkt om 18:30

Bij de Brugse chocolaterie en biscuiterie van Jan Despegelaere werd het tweede luik van de campagne 'Ik koop lokaal bij een winkeleier van hier' voorgesteld.

Om lokale handelaars een gezicht te geven bij het grote publiek, lanceert de stad Brugge in samenwerking met de Ondernemerscentra West-Vlaanderen, Unizo West-Vlaanderen en acht andere West-Vlaamse steden en gemeenten (Blankenberge, Ieper, Izegem, Koksijde, Kortrijk, Menen, Oostende en Roeselare) een grote communicatiecampagne met bijbehorende wedstrijd. "Brugse winkeliers die trots zijn op hun kwalitatieve producten, vakkennis en persoonlijke service konden zich tot uiterlijk eind februari kandidaat stellen via de website www.ikkkooplokaal.be", vertelt de Brugse s...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!