Deken bij elektrisch vuurtje veroorzaakt brand in appartement in Torhout

16/11/11 om 06:19 - Bijgewerkt om 06:19

Bron: Kw

In Torhout is dinsdagavond omstreeks 21.45 uur brand uitgebroken op een appartement in de Boeiaardstraat aan de achterkant van de GB.

De brandweer die zeer snel ter plaatse was kon de sc...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee