Deel van keuken in Roeselare uitgebrand door oververhitte frietketel

29/05/12 om 22:22 - Bijgewerkt om 22:22

Bron: Kw

Dinsdagavond omstreeks 20.30 uur brak brand uit in een woning aan de Doorgangsstraat. Een oververhitte frietketel zette een deel van de keuken in brand. Door de snelle tussenkomst van de brandweer van Roeselare werd een grotere tragedie vermeden. Er vielen geen gewonden.

De bewoner was alert en gooide een natte handdoek over de frietketel, maar het vuur h...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!