K in Kortrijk krijgt Europese prijs voor Baba Yega-event

13/06/17 om 09:04 - Bijgewerkt om 18:08

Shoppingcenter K in Kortrijk heeft vorige week de Solal Marketing award, een belangrijke Europese marketingprijs in de wacht gesleept. K werd samen met een twintigtal andere winkelcentra, waaronder Pieter van Aelst in Aalst, uit meer dan 230 inzendingen uit dertig verschillende landen uitgekozen.

Het Kortrijkse winkelcentrum wist de internationale jury te bekoren met het Baba Yega-event dat ze in januari van dit jaar organiseerden. De vijfkoppige mysterieuze dansformatie - de grote winnaars van het VTM-programma 'Belgium's Got Talent' - lokte meer dan 7.000 bezoekers naar het shoppingcenter. Voor K in Kortrijk is het bovendien al de tweede keer dat ze zo'n award in de wacht slepen, nadat ze in 2012 met 'Win een kot' bekroond werden me...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!