Het Bataljong focust op de macht van social media in nieuw stuk 'Eyefeed"

08/12/17 om 12:00 - Bijgewerkt om 13:40

Van 14 tot 16 december pakt de jonge theatergroep Het Bataljong uit met 'EyeFeed', een nieuw stuk over de impact van de sociale media. "Bedrijven zoals Facebook gebruiken veel strategieën om mensen verslaafd te maken", zegt schrijver Arne De Jaegere. "Wij hebben lang niet altijd door hoe machtig ze zijn."

Twee jaar geleden richtten een groep jonge theatermakers en spelers Het Bataljong op, een compagnie waar twintigers zich zonder remmen kunnen uitleven op het podium. Ze worden begeleid en bijgestuurd door verschillende mensen met een professionele theaterachtergrond. Op donderdag 14 december gaat 'EyeFeed' in première in de Budascoop in Kortrijk
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!