Gerecht verbiedt uitzending Telefacts over corruptie rechtbank Veurne

08/04/14 om 20:28 - Bijgewerkt om 20:28

Bron: Kw

In deze zaak die in 2013 aan het rollen ging en waarover de voorbije maanden in de pers uitvoerig bericht werd, was er sprake van verschillende schandalen.

Het actualiteitenmagazine Telefacts mag vanavond -dinsdag 8 april 2014- een reportage over mogelijke corruptie bij het gerecht in Veurne niet uitzenden. Tegen een betrokken rechter werd een onderzoek gevoerd en het Hof van Beroep stelde hem een tiental dagen geleden in verdenking voor heling, afpersing, valsheid in geschrifte en fiscale inbreuken. Het parket-generaal onderzoekt ook de beschuldiginge...

Verder lezen?

Abonneer u nu op KW. Het biedt tal van voordelen:
  • Digitale toegang tot KW van deze week
  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
  • Toegang tot het KW archief

Kies hier uw abonnement op maat:

Proef

E-krant + KW.be
1 maand GRATIS

Activeer nu »

Comfort Abonnement

Krant + E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Digitaal Abonnement

E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Gelieve een geldig e-mailadres mee te geven
Er is een fout opgetreden