Campagne voor de kust in Wallonië

05/08/09 om 14:43 - Bijgewerkt om 14:43

Bron: Kw

Westtoer en de tien kustgemeenten starten een nieuwe campagne voor de Belgische Kust in Wallonië: 'A bout de souffle. Tous à la Côte'. Er wordt deze keer niet gekozen voor klassieke instrumenten zoals mailings, advertenties of spots. Op zaterdag 8 augustus organiseert de Kust een groots evenement op La Place Saint-Lambert in Luik. Het evenement 'A bout de souffle . Tous à la Côte' is meteen de lancering van een originele campagne voor de kust in Wallonië.

"Wallonië is de tweede belangrijkste markt voor de kust. De Waalse en Brusselse vakantiegangers zijn een belangrijke doelgroep. Ze vertegenwoordigen 26 procent van alle (verblijfs)toeristen. Ruim 17 procent van alle dagtoeristen zijn afkomstig uit Wallonië. De afgelopen jaren invest...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!