Campagne voor de kust in Wallonië

05/08/09 om 14:43 - Bijgewerkt om 14:43

Bron: Kw

Westtoer en de tien kustgemeenten starten een nieuwe campagne voor de Belgische Kust in Wallonië: 'A bout de souffle. Tous à la Côte'. Er wordt deze keer niet gekozen voor klassieke instrumenten zoals mailings, advertenties of spots. Op zaterdag 8 augustus organiseert de Kust een groots evenement op La Place Saint-Lambert in Luik. Het evenement 'A bout de souffle . Tous à la Côte' is meteen de lancering van een originele campagne voor de kust in Wallonië.

"Wallonië is de tweede belangrijkste markt voor de kust. De Waalse en Brusselse vakantiegangers zijn een belangrijke doelgroep. Ze vertegenwoordigen 26 procent van alle (verblijfs)toeristen. Ruim 17 procent van alle dagtoeristen zijn afkomstig uit Wallonië. De afgelopen jaren invest...

Verder lezen?

Abonneer u nu op KW. Het biedt tal van voordelen:
  • Digitale toegang tot KW van deze week
  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
  • Toegang tot het KW archief

Kies hier uw abonnement op maat:

Proef

E-krant + KW.be
1 maand GRATIS

Activeer nu »

Comfort Abonnement

Krant + E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Digitaal Abonnement

E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Gelieve een geldig e-mailadres mee te geven
Er is een fout opgetreden