Campagne moet toeristen en inwoners op gevaren Kusttram wijzen

29/05/09 om 16:21 - Bijgewerkt om 16:21

Bron: Kw

De Lijn zet de volgende maanden een grote campagne op om de toeristen en de kustbewoners te sensibiliseren voor de gevaren van de Kusttram. De campagne loopt onder de slagzin "Geniet van de Kust, maar... wees je wel van de tram bewust!". De nieuwe campagne werd vrijdag voorgesteld tijdens een netwerkdag over verkeersveiligheid in Oostende.

Het aantal ongevallen met de Kusttram neemt af ondanks het toenemend aantal gereden kilometers. In 2003 waren er 97 ongevallen toen 2,2 miljoen kilometers werden afgelegd. Vorig jaar vonden 69 ongevallen plaats bij 3 miljoen afgelegde kilometers.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!