Campagne moet toeristen en inwoners op gevaren Kusttram wijzen

29/05/09 om 16:21 - Bijgewerkt om 16:21

Bron: Kw

De Lijn zet de volgende maanden een grote campagne op om de toeristen en de kustbewoners te sensibiliseren voor de gevaren van de Kusttram. De campagne loopt onder de slagzin "Geniet van de Kust, maar... wees je wel van de tram bewust!". De nieuwe campagne werd vrijdag voorgesteld tijdens een netwerkdag over verkeersveiligheid in Oostende.

Het aantal ongevallen met de Kusttram neemt af ondanks het toenemend aantal gereden kilometers. In 2003 waren er 97 ongevallen toen 2,2 miljoen kilometers werden afgelegd. Vorig jaar vonden 69 ongevallen plaats bij 3 miljoen afgelegde kilometers.
...

Verder lezen?

Abonneer u nu op KW. Het biedt tal van voordelen:
  • Digitale toegang tot KW van deze week
  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
  • Toegang tot het KW archief

Kies hier uw abonnement op maat:

Proef

E-krant + KW.be
1 maand GRATIS

Activeer nu »

Comfort Abonnement

Krant + E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Digitaal Abonnement

E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Gelieve een geldig e-mailadres mee te geven
Er is een fout opgetreden