Burgemeester Degroote niet te spreken over brand in Chirolokaal

23/02/09 om 17:32 - Bijgewerkt om 17:32

Bron: Kw

Burgemeester Koenraad Degroote is niet te spreken over de brand gisterochtend in het Chirolokaal in Oeselgem. Twee jongeren raakten lichtgewond. "Er moeten één of meerdere jongeren naar beneden zijn gesprongen," zegt Degroote. "Toen ik gistermorgen iets voor 9 uur aankwam, lag daar een jongen die hier uit gesprongen was," vertelde men mij. "Hij had pijn aan zijn staartbeen. Vijf minuten later kwam de brandweer en de ambulance en hebben ze hen meegenomen."

Oorzaak van de brand was een smeulende sigaret in een oude zetel. De schade is aanzienlijk, zegt de burgemeester. Hij is bove...

Verder lezen?

Abonneer u nu op KW. Het biedt tal van voordelen:
  • Digitale toegang tot KW van deze week
  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
  • Toegang tot het KW archief

Kies hier uw abonnement op maat:

Proef

E-krant + KW.be
1 maand GRATIS

Activeer nu »

Comfort Abonnement

Krant + E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Digitaal Abonnement

E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Gelieve een geldig e-mailadres mee te geven
Er is een fout opgetreden