Brugge investeert 940.000 euro in buitenlandse reclame

19/11/10 om 15:44 - Bijgewerkt om 15:44

Bron: Kw

Brugge investeert dit jaar 940.000 euro in een buitenlandse campagne om het wintertoerisme in de stad aan te zwengelen. Er worden onder meer affiches gehangen in stations in Parijs, Keulen en Dusseldorf en er wordt reclame gemaakt bij Thalys, Brussels Airlines en DFDS Seaway. De jaarlijkse campagne wordt gevoerd sinds 2005 en zorgde al voor een stijging van het verblijfstoerisme in de winter met 22 procent of 82.000 overnachtingen.

De nieuwe campagne werd vrijdag voorgesteld in Dover. Een kwart van de verblijfstoeristen in Brugge komt immers uit Groot-Brittannië. Daarom werkt Toerisme Brugge dit jaar ook samen met rederij DFDS Seaways om...

Verder lezen?

Abonneer u nu op KW. Het biedt tal van voordelen:
  • Digitale toegang tot KW van deze week
  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
  • Toegang tot het KW archief

Kies hier uw abonnement op maat:

Proef

E-krant + KW.be
1 maand GRATIS

Activeer nu »

Comfort Abonnement

Krant + E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Digitaal Abonnement

E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Gelieve een geldig e-mailadres mee te geven
Er is een fout opgetreden