Brugge investeert 940.000 euro in buitenlandse reclame

19/11/10 om 15:44 - Bijgewerkt om 15:44

Bron: Kw

Brugge investeert dit jaar 940.000 euro in een buitenlandse campagne om het wintertoerisme in de stad aan te zwengelen. Er worden onder meer affiches gehangen in stations in Parijs, Keulen en Dusseldorf en er wordt reclame gemaakt bij Thalys, Brussels Airlines en DFDS Seaway. De jaarlijkse campagne wordt gevoerd sinds 2005 en zorgde al voor een stijging van het verblijfstoerisme in de winter met 22 procent of 82.000 overnachtingen.

De nieuwe campagne werd vrijdag voorgesteld in Dover. Een kwart van de verblijfstoeristen in Brugge komt immers uit Groot-Brittannië. Daarom werkt Toerisme Brugge dit jaar ook samen met rederij DFDS Seaways om...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee