Brochure moet hotelbars ook bij Bruggelingen promoten

Redactie KW

Junior Chamber International (JCI) Brugge heeft in samenwerking met het stadsbestuur een brochure op zakformaat voorgesteld over de hotelbars in de stad. “Het gaat om pareltjes die niet gekend zijn bij de lokale bevolking”, zegt projectverantwoordelijke Julie Schiltz.

Volgens JCI is het dure imago van de hotelbars een foutieve indruk. “We zijn vaak heel democratische prijzen tegengekomen”, zegt Schiltz. Schepen voor Toerisme Jean-Marie Bogaert (N-VA) juicht het initiatief toe: “We hopen dat deze gids zal bijdragen tot een groter draagvlak bij de Bruggelingen voor de toegevoegde waarde van het toerisme in de stad. Daarnaast blijkt uit de gids ook dat de hotelinfrastructuur niet alleen een gastvrij onthaal biedt voor de toeristen.”

Gratis

De eerste editie van de hotelbargids is gratis. Er zijn vijfduizend exemplaren gedrukt die worden verspreid via handelszaken en In&Uit Brugge.

(Belga/BS)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier