Brand in Dadizele, bewoners ongedeerd

05/02/12 om 15:42 - Bijgewerkt om 15:42

Bron: Kw

Oververhitting in de schouw deed brand ontstaan in een woning in de Beselarestraat in Dadizele. De bewoners konden net op tijd

hun woning verlaten toen de brandweerkorpsen van Wervik en Moorslede arriveerden.

Het vuur was onmiddellijk geblust, maar er ...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee