Brand in Brugge was door frietketel, toch autopsie op lichaam slachtoffer

03/05/11 om 10:57 - Bijgewerkt om 10:57

Bron: Kw

De brand in een huis in de Timmermansstraat in Brugge, afgelopen weekend, is veroorzaakt door een defecte frietketel. Dat zegt het Brugse parket. Een man van 28 kwam om in de brand. Het vuur doofde zichzelf, niemand had de brand opgemerkt. Het lichaam van de jongeman is teruggevonden achter de deur.

Toch volgt er nog een autopsie op ...

Verder lezen?

Abonneer u nu op KW. Het biedt tal van voordelen:
  • Digitale toegang tot KW van deze week
  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
  • Toegang tot het KW archief

Kies hier uw abonnement op maat:

Proef

E-krant + KW.be
1 maand GRATIS

Activeer nu »

Comfort Abonnement

Krant + E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Digitaal Abonnement

E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Gelieve een geldig e-mailadres mee te geven
Er is een fout opgetreden