Braadpan zet keuken in brand in De Panne

22/09/10 om 11:56 - Bijgewerkt om 11:56

Bron: Kw

Dinsdagavond ontstond een brand in een appartement in de Pastoor Dequidtstraat in De Panne. Mogelijk zette een braadpan die op het fornuis was blijven staan een deel van de dampkap en een keukenkast in brand.

Volgens de brandweer kan echter ook een kortsluiting in de dampkap aan de oorzaak gelegen he...

Verder lezen?

Abonneer u nu op KW. Het biedt tal van voordelen:
  • Digitale toegang tot KW van deze week
  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
  • Toegang tot het KW archief

Kies hier uw abonnement op maat:

Proef

E-krant + KW.be
1 maand GRATIS

Activeer nu »

Comfort Abonnement

Krant + E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Digitaal Abonnement

E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Gelieve een geldig e-mailadres mee te geven
Er is een fout opgetreden