Boze reiziger : „NMBS heeft een gebrek aan menselijkheid"

07/01/11 om 06:00 - Bijgewerkt om 05:59

Bron: Kw

Maria Daniëls en haar echtgenoot Arnold Vandendooren zijn niet te spreken over de houding van de NMBS na wat hen in mei 2010 is overkomen. „We wilden de trein nemen, maar op de bus naar het station viel Maria. Na de val verbleef ze een maand in het ziekenhuis. Ondanks een attest van de dokter weigert de spoorwegdirectie om de online bestelde tickets terug te betalen."

„De Lijn stortte ondertussen al meerdere bedragen om de medische kosten te vergoeden, maar de NMBS toont bijzonder weinig medeleven...", zucht Arnold. „Toen ik hen de tickets liet zien die we door omstandigheden niet hadden kunnen gebruiken, lieten ze weten dat...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!