Boze reiziger : „NMBS heeft een gebrek aan menselijkheid"

07/01/11 om 06:00 - Bijgewerkt om 05:59

Bron: Kw

Maria Daniëls en haar echtgenoot Arnold Vandendooren zijn niet te spreken over de houding van de NMBS na wat hen in mei 2010 is overkomen. „We wilden de trein nemen, maar op de bus naar het station viel Maria. Na de val verbleef ze een maand in het ziekenhuis. Ondanks een attest van de dokter weigert de spoorwegdirectie om de online bestelde tickets terug te betalen."

„De Lijn stortte ondertussen al meerdere bedragen om de medische kosten te vergoeden, maar de NMBS toont bijzonder weinig medeleven...", zucht Arnold. „Toen ik hen de tickets liet zien die we door omstandigheden niet hadden kunnen gebruiken, lieten ze weten dat...

Verder lezen?

Abonneer u nu op KW. Het biedt tal van voordelen:
  • Digitale toegang tot KW van deze week
  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
  • Toegang tot het KW archief

Kies hier uw abonnement op maat:

Proef

E-krant + KW.be
1 maand GRATIS

Activeer nu »

Comfort Abonnement

Krant + E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Digitaal Abonnement

E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Gelieve een geldig e-mailadres mee te geven
Er is een fout opgetreden