Blankenberge wil af van marginaal imago

20/09/12 om 10:15 - Bijgewerkt om 10:15

Bron: Kw

Blankenberge stelt een marketingplan op om af te rekenen met zijn imago van marginale badstad, waar de straten vollopen met "Johnny's" met foute tatoeages in lelijke trainingspakken. Dat berichten De Standaard en Het Nieuwsblad.

"De perceptie over Blankenberge zit fout. Er is een immens verschil tussen de manier waarop mensen van buiten onze stad denken over Blankenberge en de realiteit", zegt burgemeester Pa...

Verder lezen?

Abonneer u nu op KW. Het biedt tal van voordelen:
  • Digitale toegang tot KW van deze week
  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
  • Toegang tot het KW archief

Kies hier uw abonnement op maat:

Proef

E-krant + KW.be
1 maand GRATIS

Activeer nu »

Comfort Abonnement

Krant + E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Digitaal Abonnement

E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Gelieve een geldig e-mailadres mee te geven
Er is een fout opgetreden