Blankenberge wil af van marginaal imago

20/09/12 om 10:15 - Bijgewerkt om 10:15

Bron: Kw

Blankenberge stelt een marketingplan op om af te rekenen met zijn imago van marginale badstad, waar de straten vollopen met "Johnny's" met foute tatoeages in lelijke trainingspakken. Dat berichten De Standaard en Het Nieuwsblad.

"De perceptie over Blankenberge zit fout. Er is een immens verschil tussen de manier waarop mensen van buiten onze stad denken over Blankenberge en de realiteit", zegt burgemeester Pa...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!