Bewoner door rook bevangen na brand in Zwevegem

26/10/12 om 14:34 - Bijgewerkt om 14:34

Bron: Kw

Vrijdagnamiddag heeft het gebrand in een woning in Ter Moude in Moen, deelgemeente van Zwevegem. De brandweerkorpsen van Zwevegem en Avelgem waren vlug ter plaatse en konden het vuur snel indijken.

De bewoner was een beetje door de rook bevangen en ...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!