Appartement ontruimd bij brand door vergeten kookpot op fornuis

18/10/09 om 20:24 - Bijgewerkt om 20:24

Bron: Kw

In Harelbeke is zondagmiddag omstreeks 16 uur een appartement ontruimd nadat in een flat brand was ontstaan door een vergeten kookpot op een fornuis. Niemand raakte gewond.

Het was een buur die een hevige rookontwikkeling opmerkte in de flat in Ter Abdijhoeve in Harelbeke, zondagmiddag omstreeks 1...

Verder lezen?

Abonneer u nu op KW. Het biedt tal van voordelen:
  • Digitale toegang tot KW van deze week
  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
  • Toegang tot het KW archief

Kies hier uw abonnement op maat:

Proef

E-krant + KW.be
1 maand GRATIS

Activeer nu »

Comfort Abonnement

Krant + E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Digitaal Abonnement

E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Gelieve een geldig e-mailadres mee te geven
Er is een fout opgetreden