Actieplan om diensten Burgerlijke stand en Bevolking efficiënter te maken

16/02/11 om 13:43 - Bijgewerkt om 13:42

Bron: Kw

Het stadsbestuur van Brugge start op 1 maart 2011 met een actieplan om haar diensten Burgerlijke stand en Bevolking efficiënter te maken. Bedoeling is de klantentevredenheid te verhogen en de wachttijden aan de loketten te verkorten. Op sommige momenten is het vooral bij de dienst Burgerlijke stand in 't Brugse Vrije immers aanschuiven.

Vanaf 1 maart 2011 zullen de bezoekers aan de twee betrokken diensten in 't Brugse Vrije aan een tevredenheidsonderzoek kunnen deelnemen. Ze krijgen daarvoor een uitgebreide vragenlijst voorgelegd. Vanaf 1 april wil ...

Verder lezen?

Abonneer u nu op KW. Het biedt tal van voordelen:
  • Digitale toegang tot KW van deze week
  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
  • Toegang tot het KW archief

Kies hier uw abonnement op maat:

Proef

E-krant + KW.be
1 maand GRATIS

Activeer nu »

Comfort Abonnement

Krant + E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Digitaal Abonnement

E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Gelieve een geldig e-mailadres mee te geven
Er is een fout opgetreden