Actieplan om diensten Burgerlijke stand en Bevolking efficiënter te maken

16/02/11 om 13:43 - Bijgewerkt om 13:42

Bron: Kw

Het stadsbestuur van Brugge start op 1 maart 2011 met een actieplan om haar diensten Burgerlijke stand en Bevolking efficiënter te maken. Bedoeling is de klantentevredenheid te verhogen en de wachttijden aan de loketten te verkorten. Op sommige momenten is het vooral bij de dienst Burgerlijke stand in 't Brugse Vrije immers aanschuiven.

Vanaf 1 maart 2011 zullen de bezoekers aan de twee betrokken diensten in 't Brugse Vrije aan een tevredenheidsonderzoek kunnen deelnemen. Ze krijgen daarvoor een uitgebreide vragenlijst voorgelegd. Vanaf 1 april wil ...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!