Aantal gegronde klachten bij Ombudsdienst stijgt

27/04/10 om 17:05 - Bijgewerkt om 17:05

Bron: Kw

Het aantal klachten dat de Brugse Ombudsdienst gegrond verklaart, zit in stijgende lijn. Dat blijkt uit het jaarverslag van de dienst. In 2009 deden 1.643 burgers beroep op de dienst. Dat leidde tot 268 effectieve klachtendossiers of vijf procent meer dan in 2008.

Het aantal klachten dat gegrond wordt verklaard, gaat de jongste jaren in stijgende lijn. Onder meer het representatief karakter van een aantal klachten, doet ombu...

Verder lezen?

Abonneer u nu op KW. Het biedt tal van voordelen:
  • Digitale toegang tot KW van deze week
  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
  • Toegang tot het KW archief

Kies hier uw abonnement op maat:

Proef

E-krant + KW.be
1 maand GRATIS

Activeer nu »

Comfort Abonnement

Krant + E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Digitaal Abonnement

E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Gelieve een geldig e-mailadres mee te geven
Er is een fout opgetreden