Aantal gegronde klachten bij Ombudsdienst stijgt

27/04/10 om 17:05 - Bijgewerkt om 17:05

Bron: Kw

Het aantal klachten dat de Brugse Ombudsdienst gegrond verklaart, zit in stijgende lijn. Dat blijkt uit het jaarverslag van de dienst. In 2009 deden 1.643 burgers beroep op de dienst. Dat leidde tot 268 effectieve klachtendossiers of vijf procent meer dan in 2008.

Het aantal klachten dat gegrond wordt verklaard, gaat de jongste jaren in stijgende lijn. Onder meer het representatief karakter van een aantal klachten, doet ombu...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!

Deze website maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren. Door verder te surfen, stemt u in met ons cookie-beleid. Meer info