Brugse stadsdiensten communiceren slecht

26/04/16 om 16:29 - Bijgewerkt om 16:29

De communicatie naar de burger toe loopt mank bij diverse Brugse stadsdiensten en bij de lokale politie. Dat blijkt uit het jaarverslag van de Brugse ombudsman Marc Carlier.

Vorig jaar steeg het aantal contacten van burgers met de diensten van de Brugse Ombudsman met 4% naar 1.421 meldingen. "Het aantal tweedelijnsklachten daalde weliswaar naar 271 dossiers - dat is met 6%", zegt Marc Carlier. "Het is de vijfde daling op een rij en betekent een structurele verbetering. Door al jaren op dezelfde nagel te kloppen is er een toegenomen bewustzijn bij de stadsdiensten, ...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!