Brugse stadsdiensten communiceren slecht

26/04/16 om 16:29 - Bijgewerkt om 16:29

De communicatie naar de burger toe loopt mank bij diverse Brugse stadsdiensten en bij de lokale politie. Dat blijkt uit het jaarverslag van de Brugse ombudsman Marc Carlier.

Vorig jaar steeg het aantal contacten van burgers met de diensten van de Brugse Ombudsman met 4% naar 1.421 meldingen. "Het aantal tweedelijnsklachten daalde weliswaar naar 271 dossiers - dat is met 6%", zegt Marc Carlier. "Het is de vijfde daling op een rij en betekent een structurele verbetering. Door al jaren op dezelfde nagel te kloppen is er een toegenomen bewustzijn bij de stadsdiensten, ...

Verder lezen?

Abonneer u nu op KW. Het biedt tal van voordelen:
  • Digitale toegang tot KW van deze week
  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
  • Toegang tot het KW archief

Kies hier uw abonnement op maat:

Proef

E-krant + KW.be
1 maand GRATIS

Activeer nu »

Comfort Abonnement

Krant + E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Digitaal Abonnement

E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Gelieve een geldig e-mailadres mee te geven
Er is een fout opgetreden